Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5483A opět "balík do ruky"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 19 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2015, před 10 lety

Lucie Spourová

Znění stížnosti

Dnes mi přišel email, že mi bude doručován balík do ruky. Jelikož vím, že se nikdy pracovníci pošty ještě nenamáhali mi ho domů opravdu přinést, počítala jsem s tím, že ho nechali rovnou na poště (přece jen je to 5kilo). Takže jsem ve 12hodin šla na poštu a tam mi bylo řečeno, že balík mi budou doručovat, ať na něj počkám doma. Celý den jsem doma a ve 14:30 přijde email, že se pokus o doručení nezdařil, adresát nezastižen. Zvonky fungují, jméno na zvonku také mám. Tak jsem si pro něj stejně na poštu jít musela, bohuzel me neobsluhovala stejná paní, která mě v poledne poslala domů.


Požadované řešení

Nechci po zaměstnancích pošty, aby tahali tezke balíky, ale nechat lístek ve schránce snad problém není.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2015 12:26, před 10 lety

Nebude-li pokus o dodání zásilky v místě určeném v poštovní adrese úspěšný, podnik zásilku uloží. Adresátovi zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky u stanovené pošty, pokud tento postup odesílatel nevyloučil. Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.