Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54831Nevyžádané předplatné společnosti Wireless Works

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2022, před 3 lety

Zuzana Hrazděrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v měsíci prosinci 2021 se mi 3x strhla platba přes SMS ve výši 99 Kč za nevyžádané předplatné společnosti Wireless Works a to ve dnech 2.12., 9.12. a 16.12. Žádnou platbu jsem neodsouhlasil a požaduji tímto vrácení strzenych plateb v celkové výši 297 Kč. V přijatých SMS o stržených platbách bylo navíc mylně uvedeno, že kliknutím na odkaz v SMS se ze služeb odhlásím, jenže po kliknutí na odkaz se nic nestalo. Domnívám se tedy, že jde o nekalé obchodní praktiky a žádám o nápravu. Věřím, že tuto záležitost vyřešíme bez dalších zbytečných sporů.


Produkt

Předplatné společnosti Wireless Works


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2022 08:44, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 13:37, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.