Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v měsíci prosinci 2021 se mi 3x strhla platba přes SMS ve výši 99 Kč za nevyžádané předplatné společnosti Wireless Works a to ve dnech 2.12., 9.12. a 16.12. Žádnou platbu jsem neodsouhlasil a požaduji tímto vrácení strzenych plateb v celkové výši 297 Kč. V přijatých SMS o stržených platbách bylo navíc mylně uvedeno, že kliknutím na odkaz v SMS se ze služeb odhlásím, jenže po kliknutí na odkaz se nic nestalo. Domnívám se tedy, že jde o nekalé obchodní praktiky a žádám o nápravu. Věřím, že tuto záležitost vyřešíme bez dalších zbytečných sporů.
Předplatné společnosti Wireless Works
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.