Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54832Kvalita produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2022, před 3 lety

Marek Pícha

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem si v Kfc (České Budějovice České Vrbné) Qurrito sebou. Při rozbalení a ochutnání jsem se zhrozil nad kvalitou produktu. To, že byla tortilla spálená bych opominul, ale že z 90% v tortille byla jenom osmažená strouhanka místo masa mě trochu zklamalo. V tortille byla i nějaká seškvařená kůže? Olej? Těžko říct. Sýr který v tom byl, ani nebyl rozteklý pouze na kousky nakrájený. Podle foto produktu co nabízíte nemá s tímto nic společného. Bohužel jedno velké zklamání. Poměr ceny a kvalita produktu se trochu liší. Není problém i zaslat foto. Moc děkuji za vyřešení


Produkt

Qurrito


Požadované řešení

Vrátit peníze nechci, požaduji alespoň slevu.
Hlavně aby se to už neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2022 08:49, před 3 lety

Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 13:36, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.