Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, zakoupil jsem si v Kfc (České Budějovice České Vrbné) Qurrito sebou. Při rozbalení a ochutnání jsem se zhrozil nad kvalitou produktu. To, že byla tortilla spálená bych opominul, ale že z 90% v tortille byla jenom osmažená strouhanka místo masa mě trochu zklamalo. V tortille byla i nějaká seškvařená kůže? Olej? Těžko říct. Sýr který v tom byl, ani nebyl rozteklý pouze na kousky nakrájený. Podle foto produktu co nabízíte nemá s tímto nic společného. Bohužel jedno velké zklamání. Poměr ceny a kvalita produktu se trochu liší. Není problém i zaslat foto. Moc děkuji za vyřešení
Qurrito
Vrátit peníze nechci, požaduji alespoň slevu.
Hlavně aby se to už neopakovalo.
|
Tweet |
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.