Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V prosinci 2021 jsem koupil tablet od O2 v kamenné prodejně....vše proběhlo jak mělo a již při odchodu, po sepsání smluv a podpisech všeho mi slečna ještě dala datovou sim kartu jakože k tomu tabletu zdarma....několikrát jsem se ji zeptal, jestli to myslí vážně a opakovaně mě ujistila že to je zdarma k tabletu a nemá to vliv na cenu služeb...ptal jsem se ji na háček, ale řekla že v tom žádný háček není...je to prostě zdarma k tabletu....
ejhle...O2 mi účtuje navíc cca 550 kč za službu a navíc mi navýšili cenu paušálu z O2 spolu pro 4 na O2 spolu pro 5...je to řádově také o 500 kč navíc....takže karta zdarma mě stojí 1000 kč měsíčně....
Toto je opravdu hrana a nebojím se říct že úmyslné klamání zákazníka...
Toto podvodné jednání by se mělo začít řešit....myslím že nejsem jediný...
Žádám opravu FA a odečtení nevyžádané služby....
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces.
Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí mne Vaše nespokojenost.
K aktivaci služby dochází na základě uzavření smlouvy (telefonicky nebo písemně v prodejně O2). V případě, že s vyúčtováním nesouhlasíte, je možné vyúčtování reklamovat do dvou měsíců - https://www.o2.cz/osobni/podpora/pruvodce-vyuctovanim/reklamace-vyuctovani.
Na nastavení se rádi podíváme, avšak není uveden žádný identifikační údaj. Neváhejte se tak na nás obrátit prostřednictvím zákaznické linky 800 02 02 02.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.