Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#54844Nevyřízení vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2022, před 3 lety

Jiří Urban

Znění stížnosti

zboží dodáno v nevhodné velikosti, po vrácení nebylo přijato od zásilkovny a vrátilo se mi zpět


Požadované řešení

přijmout vrácené zboží a vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2022 13:18, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2022 12:59, před 3 lety

Vážený pane Urbane,

Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Bohužel pod Vaším jménem žádnou objednávku neevidujeme. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu info@postovnezdarma.cz nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 s číslem dané objednávky. Prověříme správnost údajů na balíčku a zjistíme, z jakého důvodu se Vám balíček vrátil zpět, děkujeme.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:39, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2022 16:47, před 3 lety


Jiří Urban

Dobrý den,
bylo mi nabídnuto znovuposlání balíčku na úplně jinou firmu (už v pořadí třetí)
Nehodlám platit x-krát poštovné a čekat jak to dopadne. S touto firmou jsem skončil.
Jiná firma vyřešila reklamaci nevhodné velikosti briskně posláním kurýra, který si zboží vyzvedl a byly mi potom vráceny peníze.
Firma poštovnézdarma je jenom pozlátko s nevhodným přístupem. Případ není ukončen a asi nikdy nebude.

s pozdravem

Jiří Urban

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 17:20, před 3 lety

S ohledem na výše uvedené uzavíráme stížnost bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.