Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Zelená elektřina s.r.o. zanikla fúzí viz text z Obchodního rejstříku:
"Společnost zanikla fúzí sloučením do nástupnické společnosti ELGAS Energy, s.r.o., se sídlem Dobronická 1257, Kunratice, 148 00 Praha 4, identifikační číslo 293 21 638, společnosti zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložce 286631, dle projektu přeměny ze dne
20.10.2021; zapsáno 27. prosince 2021".
Měl-li někdo problémy se společností STABIL ENERGY a poté se Zelenou elektřinou, je třeba být nyní obzvláště ostražitý, protože zaniklá společnost Zelená elektřina se ani neobtěžovala tuto zásadní záležitost sdělit svým klientům.
Bůh ví, kam nyní odcházejí platby záloh ...
Nástupnická společnost ELGAS Energy, s.r.o. by měla urychleně informovat "nově získané" klienty, kteří nic netuší, o nastalé situaci a měla by aktualizovat právní rámec vzhledem ke svým klientům.
|
Tweet |
V případě, že dojde k přeměně společnosti, k jejímu sloučení, nebo změně formy, je společnost povinna dle § 33 zákona č. 125/2008 Sb., o přeměnách obchodních společností a družstev, zveřejnit projekt přeměny společnosti uložením sbírky listin do obchodního rejstříku nebo zveřejněním oznámení o uložení projektu do sbírky listin.
Výše zmíněné není nutné, pokud subjekt uveřejní projekt přeměny na svých webových stránkách, pokud je přístup k těmto stránkám volně dostupný a lze projekt jednoduchým způsobem dohledat a to po dobu alespoň jednoho měsíce přede dnem, kdy má být přeměna schválena, až do doby 1 měsíce po jejím schválení nebo neschválení. Za zveřejnění informací o projektu a dalších s tím souvisejících informací jsou zodpovědné osoby, které jsou statutárním orgánem společnosti.
Právní nástupce (nástupnická společnost) přebírá po svém předchůdci veškerá práva a povinnosti. Právní nástupce má tedy povinnost plnit dohodnuté smluvní plnění (dodání energie), která uzavřel předchůdce, a spotřebitel má naopak povinnost plnit právnímu nástupci (úhrada ceny za energie).
Naše společnost klienty informovala, ale samozřejmě u zákazníka situaci prověříme.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat, jakým způsobem se řešení sporu dále vyvíjí.
Zelená elektřina s.r.o. nejen že nezaslala klientům informaci, ale ani neuveřejnila „projekt přeměny“ na svých webových stránkách přede dnem přeměny ani po přeměně. Na webových stránkách společnosti se objevila informace opožděně až ve druhé polovině ledna 2022, když k přeměně došlo 27.12.2021.
Naše společnost podala potřebné informace.
Stížnost s ohledem na všechna výše uvedená vyjádření uzavíráme.