Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
dobrý den před pár minutami sem byl v tescu koupil jsem si plechovku piti za 42 kč a vratilo mi to pouze 15 kč i když jsem platil 100 kč tak mě vyhodily stim že učtenku sem si vymyslel a že mi to nevratěj
chci vrátit své peníze. nepřijde mi normální podvádět a okrádat zákazníky
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti si nejsme jisti, jak spotřebitel zboží zakoupil - zda byla plechovka zakoupena v automatu, či byla zakoupena běžným způsobem.
V případě, že byla plechovka zakoupena běžným způsobem u pokladny, může spotřebitel v případě, že by mu byl vrácen nesprávná částka, může neprodleně uplatnit reklamaci u prodejce. V případě, že prodejce odmítne spotřebiteli vydat chybějící částku, dopustí se bezdůvodného obohacení.
V případě, že spotřebitel zakoupil plechovku v automatu, měl by o nevrácené částce neprodleně informovat provozovatele daného automatu. Údaje o provozovateli by měly být uvedeny na automatu. Spotřebitel může vůči provozovateli požadovat danou částku zpět.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.