Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#54851Podvádění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2022, před 3 lety

Filip Vrabec Vrabec

Znění stížnosti

dobrý den před pár minutami sem byl v tescu koupil jsem si plechovku piti za 42 kč a vratilo mi to pouze 15 kč i když jsem platil 100 kč tak mě vyhodily stim že učtenku sem si vymyslel a že mi to nevratěj


Požadované řešení

chci vrátit své peníze. nepřijde mi normální podvádět a okrádat zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 15:14, před 3 lety

Z obsahu stížnosti si nejsme jisti, jak spotřebitel zboží zakoupil - zda byla plechovka zakoupena v automatu, či byla zakoupena běžným způsobem.

V případě, že byla plechovka zakoupena běžným způsobem u pokladny, může spotřebitel v případě, že by mu byl vrácen nesprávná částka, může neprodleně uplatnit reklamaci u prodejce. V případě, že prodejce odmítne spotřebiteli vydat chybějící částku, dopustí se bezdůvodného obohacení.

V případě, že spotřebitel zakoupil plechovku v automatu, měl by o nevrácené částce neprodleně informovat provozovatele daného automatu. Údaje o provozovateli by měly být uvedeny na automatu. Spotřebitel může vůči provozovateli požadovat danou částku zpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:38, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.