Počet nahlášených stížností: | 217 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 25 |
24.11.2021 som si objednala tovar cez bonky na internete dievčenský zimný set s bodkami/bunda a nohavice/ pre vnučky veľkosť 3 roky a 4 roky +
magnetickú stavebnicu 1 ks, zaplatila som VISA kartou online, okamžite mi prišlo mailom potvrdenie o zaplatení objednávky č. : 1344630. A to bolo všetko . po týždni som mailom urgovala dodanie tovaru , ale žial po každej
mailovej urgencii mi chodil ten istý vygenerovaný mail,že mám čakať, že čas potrebný na vybaveniemôže byť dlhší......
opakovane som písala maily, a tiež aby mi vrátili peniaze
keď som si potom začala čítať recenzie , pochopila som , že sa jedná o pofidernu spoločnosť, jednoducho podvodníci . Je to nehorázne pretože som zaplatila za tovar + poistenie zásielky a balné spolu 160,04 EUR. To je teda dosť peňazí! som pohoršená ako je možné, že takéto podvodnícke firmy môžu beztresne okrádať slušných Ľudí?!
s pozdravom
Zlatica
Magnetická stavebnica 50 ks A1368 1 20.00 € Dievčenské zimné set s bodkami - Bunda a nohavice - Šedá, 4 roky Barva: Šedá, Velikost: 4 roky 1 68.93 € Dievčenské zimné set s bodkami - Bunda a nohavice - Šedá, 3 roky Barva: Šedá, Velikost: 3 roky 1 68.9
Chcem vrátiť peniaze
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.