Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54868Nedostatečná kapacita ranního spoje 6100

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2022, před 3 lety

Jan Koutecký

Znění stížnosti

Zamyslete se prosím vás nad plánováním ranních pracovních spojů z Litoměřic do Lovosic, které jsou logicky vytížené když vozí lidí do práce. Vybavit spoj jedním starým vagónem z komunistické éry kam se lidi nevejdou a navíc neobsahuje ani signalizační zařízení pro výstup na zastávce na znamení je drzost.


Produkt

Nedostatečná kapacita ranních spojů


Požadované řešení

Navýšit kapacitu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2022 09:50, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.