Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
18.12.2014 jsem objednala a zaplatila naušnice a do dnešního dne mi nebyly dodány. Firma nekomunikuje,telefon je vypnutý.
naušnice Svarovski
ráda bych, aby mi firma vrátila peníze
|
Tweet |
Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila následující:
Po nekolikerych uz dosti vystiznych mailu teto spolecnosti,kde jsem je upozornila na mozne trestni oznamení, mi penize vratili. Tim bych cely spor ukoncila, jen bych rada dusledne varovala vsechny, co si chteji od firmy cokoli objednat. Mlynarova