Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54871Pravidelné nedodržení JŘ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2022, před 3 lety

Markéta Vokálová

Znění stížnosti

Dobrý den,
pravidelně jezdím linkou 11 z Tyršových sadů do Liberece a autobusy velice často opouští zastávku dřív než je zapsáno v jízdním řádu a to i když vidí, že lidé dobíhají autobus. Dnes mi takto odjel autobus v 8:05, když jsem byla asi 20 metrů od něj. Hodinky v mobilu mám přesné.


Požadované řešení

Prosím o nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2022 08:33, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 13:20, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.