Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
po objednání zboží 28.12.2021 jsem následující den obdržel oznámení o předání zásilky k distribuci a byla vystavena faktura. Tu jsem obratem téhož dne uhradil. Dne 3.1.2022 jsem byl Zásilkovnou vyzván k vyzvednutí zásilky a k úhradě dobírky.
3 kusy stěrky do auta Windshield Wonder
vrácení uhrazené částky 726,- Kč na základě vámi vystavené faktury č. 2112280050 ze dne 29.12.2021.
|
Tweet |
Zaplatil-li spotřebitel již jednou za zboží sjednanou kupní cenu, nemá povinnost platit tuto cenu znovu. Pokud by tak přesto učinil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku na straně společnosti. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Tomandl,
objednal jste si zboží na dobírku to znamená, že máte platit kurýrovi. Daňový doklad vám byl odeslán při odeslání. Takovou povinnost nám ukládá zákon.
Úhradu kterou jste provedl na náš účet bez variabilní symbolu jsme dohledali a vrátili na účet ze kterého nám přišla. Nyní můžete tedy převzít a zaplatit dobírku.
V případě dalších komplikací nás prosím kontaktujte na našem emailu info@flyo.cz, kde vám obratem odpovíme a problém vyřešíme.
Děkujem za pochopení
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.