Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#54880Reklamace nového telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2022, před 3 lety

Petra Štefanová

Znění stížnosti

Nový telefon iPhone se vůbec nepodařilo zapnout. V Datartu ho poslali na reklamaci, chápu, potřebují diagnostiku. Žádala jsem, aby do protokolu uvedli, že žádám výměnu a ne opravu nového tel. Nyní mi přišla zprava, ze je telefon opravený. Chtěla bych se zeptat jestli mam nárok odstoupit od kupní smlouvy.


Produkt

Mobilní telefon Apple iPhone SE(2020) 128GB - BI EAN: 194252146552 Výrobní číslo: SFFMG299NPLK2


Požadované řešení

Výměna za nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2022 12:08, před 3 lety

Při vyřizování reklamace má spotřebitel právo si zvolit, jakým způsobem chce, aby byla reklamace vyřízena. Tuto volbu je prodejce povinen zanést do reklamačního protokolu, a to podle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele.

Způsob, jakým má být reklamace vyřízena, se však bude řídit § 2169 OZ. V tomto ustanovení je uvedena jasná hierarchie způsobu vyřizování reklamace.

Na základě ustanovení § 2169 OZ má kupující primárně nárok na opravu věci, je-li tato možná. V případě, že oprava možná není, má nárok na výměnu věci, a není-li ani tato možná, tak na odstoupení od smlouvy.

Byla-li v daném případě reklamace vyřízena včas, tedy nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění, spotřebitelce nárok na odstoupení od smlouvy nevznikl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 13:01, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.