Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#54882Neustálé okrádání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2022, před 3 lety

Michaela Navrátilová

Znění stížnosti

Dobrý den.Před rokem jsme se přestěhovali do nového bytu,kde máme hned ve vedlejším baráku Billu,tudíž tam chodíme nakupovat denně,většinou i několikrát.Po několika měsících,co jsem úplně nevěnovala pozornost tomu,co pokladnou prochází za ceny,jsem jednou schválně koukla na účtenku a všimla jsem si třech položek,které byly namarkovány za upplně jinou cenu,než byla na regálu.Od té doby to kontroluji pokaždé a v osmi z deseti nákupů je vždy cena jiná.Chápu,že občas se to prostě stát může,ale to se stává neustále.Za poslední měsíc jsem tak musela řešit vratky za víc jak 300,-! V žádném jiném potravním řetězci se mi nikdy nestalo,že by chybné ceny byly tak často,zvláštní.Minulý týden jsem si nechala vracet 70,- za krutí maso a tentýž den později jsem kupovala kapsičku od sunaru,která měla stát 19,- a kasou projela za 25,-.Po zaplacení jsem na to prodavačku upozornila ,že tam mají opět jinou cenu.Dnes jsem kupovala znovu stejnou kapsičku která měla regálovou cenu stále 19,- a kasou o5 za 25,-.Ještě před zaplacením jsem prodavači řekla,že cena zase nesouhlasí,tak mě ji dal za poloviční cenu.A podruhé dnes jsem šla pro vajíčka,které měly stát 19,- a přes kasu prošly za 40.-! Pani prodavačka otráveně prohodila,že tyhle za 20 určitě nebudou,že mi přinese ty za 20,- Po chvíli tedy přišla se stejnou krabičkou,a cena byla už těch 19,-.Při odchodu mě zastavil bídně česky mluvící security,ať mu ukážu co mám v dolní tašce kočárku.Měla jsem tam maso z lidlu na kterém je dokonce etiketa lidl,párky a lidlovský fresh džus.Ukázala jsem mu účtenku a i přesto sem musela pojračovat ve vyndavání svých věcí z kočárku(pláštěnku,náhradní oblečení a 2ks vybalených plenek)
No řeknu vám,že to byla na mě už poslední kapka.2x denně řešim že mě vaše firma okrádá o peníze a pak mě nejaký ukrajinský security obviní z krádeže!To je vrchol!!!
Ještě jako třešnička na dortu je,že neustále beží jedna kasa a u ní fronta třeba 10ti lidí a přitom zaměstnanci na rampě vyhulujou cigára a povídaj si,lidi ve frontě pak musí upozornit,aby zavolali další pokladní.. Za mě opravdu nejhorší obchod v okolí.
Konkrétně se jedná o supermarket Billa Cedrová 1463,25242 Jesenice


Požadované řešení

Měli byste si více ohlídat co za jaké ceny prodáváte,je to opravdu trapné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2022 12:13, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 13:00, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.