Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.Před rokem jsme se přestěhovali do nového bytu,kde máme hned ve vedlejším baráku Billu,tudíž tam chodíme nakupovat denně,většinou i několikrát.Po několika měsících,co jsem úplně nevěnovala pozornost tomu,co pokladnou prochází za ceny,jsem jednou schválně koukla na účtenku a všimla jsem si třech položek,které byly namarkovány za upplně jinou cenu,než byla na regálu.Od té doby to kontroluji pokaždé a v osmi z deseti nákupů je vždy cena jiná.Chápu,že občas se to prostě stát může,ale to se stává neustále.Za poslední měsíc jsem tak musela řešit vratky za víc jak 300,-! V žádném jiném potravním řetězci se mi nikdy nestalo,že by chybné ceny byly tak často,zvláštní.Minulý týden jsem si nechala vracet 70,- za krutí maso a tentýž den později jsem kupovala kapsičku od sunaru,která měla stát 19,- a kasou projela za 25,-.Po zaplacení jsem na to prodavačku upozornila ,že tam mají opět jinou cenu.Dnes jsem kupovala znovu stejnou kapsičku která měla regálovou cenu stále 19,- a kasou o5 za 25,-.Ještě před zaplacením jsem prodavači řekla,že cena zase nesouhlasí,tak mě ji dal za poloviční cenu.A podruhé dnes jsem šla pro vajíčka,které měly stát 19,- a přes kasu prošly za 40.-! Pani prodavačka otráveně prohodila,že tyhle za 20 určitě nebudou,že mi přinese ty za 20,- Po chvíli tedy přišla se stejnou krabičkou,a cena byla už těch 19,-.Při odchodu mě zastavil bídně česky mluvící security,ať mu ukážu co mám v dolní tašce kočárku.Měla jsem tam maso z lidlu na kterém je dokonce etiketa lidl,párky a lidlovský fresh džus.Ukázala jsem mu účtenku a i přesto sem musela pojračovat ve vyndavání svých věcí z kočárku(pláštěnku,náhradní oblečení a 2ks vybalených plenek)
No řeknu vám,že to byla na mě už poslední kapka.2x denně řešim že mě vaše firma okrádá o peníze a pak mě nejaký ukrajinský security obviní z krádeže!To je vrchol!!!
Ještě jako třešnička na dortu je,že neustále beží jedna kasa a u ní fronta třeba 10ti lidí a přitom zaměstnanci na rampě vyhulujou cigára a povídaj si,lidi ve frontě pak musí upozornit,aby zavolali další pokladní.. Za mě opravdu nejhorší obchod v okolí.
Konkrétně se jedná o supermarket Billa Cedrová 1463,25242 Jesenice
Měli byste si více ohlídat co za jaké ceny prodáváte,je to opravdu trapné.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.