Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V dobré víře jsem zakoupila robotické vysavače, když jsem zjistila co to je, okamžitě jsem poslala zboží zpět, dnes mi došel balík zpět, s tím, že se firma odstěhovala z dané adresy
jedná se o malý " robotický vysavač " má trochu daleko k tomu zboží
V přidaném dopise jsem žádala o vrácení peněžní částky v hodnotě 2 856 Kč,
odezva zaková, že vlastně firma neexistuje !!!
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží v kterékoli provozovně, případně i v místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního i živnostenského rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Jičínská 226/17, Žižkov, 130 00 Praha 3.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se pokoušel odstoupení od smlouvy prodávajícímu doručit na adresu sídla zapsanou v obchodním rejstříku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.