Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54885Poslali mi balík zpět, že se firma odstěhovala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2022, před 3 lety

Hana Tomíková

Znění stížnosti

V dobré víře jsem zakoupila robotické vysavače, když jsem zjistila co to je, okamžitě jsem poslala zboží zpět, dnes mi došel balík zpět, s tím, že se firma odstěhovala z dané adresy


Produkt

jedná se o malý " robotický vysavač " má trochu daleko k tomu zboží


Požadované řešení

V přidaném dopise jsem žádala o vrácení peněžní částky v hodnotě 2 856 Kč,
odezva zaková, že vlastně firma neexistuje !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2022 13:14, před 3 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží v kterékoli provozovně, případně i v místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního i živnostenského rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Jičínská 226/17, Žižkov, 130 00 Praha 3.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se pokoušel odstoupení od smlouvy prodávajícímu doručit na adresu sídla zapsanou v obchodním rejstříku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 12:48, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.