Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#54897Klamání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2022, před 3 lety

Alena Vozková

Znění stížnosti

Dnes jsem si koupila uzenou kýtu. Vybrala jsem si produkt, na štítku byla cena za kg 169,-Kč v celkové hodnotě 110,5o Kč. Na kase mi byla zaúčtována cena 229,-Kč za kilo v celkové hodnotě 147,77Kč. Na reklamacích mi bylo sděleno, že mi peníze nemohou vrátit, neboť je směrodatná cena na regálu. Tak mi prosím vysvětlete, co platí.Sleduji štítek uvedený na výrobku, neboť se stává, že lidé přesunou jinam. Tak si myslím, že je něco špatně. Peníze mi nevrátili, protože cena na regálu je směrodatná. Tak pokud bude na regálu cena za kýtu 20,-Kč a na výrobku bude cena 110,-, tak jak to bude? Nejde mi o 40,-Kč, ale jde o princip a klamání zákazníka.


Požadované řešení

Řešení je u vás, protože nejsem jediná, kdo byl cenou oklamán


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 11:24, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 15:18, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.