Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#54898Vrácení vstupného za zrušené představení Whitney Houston Hologram World Tour 2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2022, před 3 lety

Zuzana Petříková

Znění stížnosti

Dobrý den,
syn mi k Vánocům v r 2019 daroval 2 vstupenky na koncert Whitney Houston Hologram World Tour 2020, který se měl konat 26.3.2020 v Praze. Z důvodu pandemie byl zrušen bez náhradního termínu a bez finanční kompenzace. V průběhu roku jsem kontaktovala telefonicky i emailem několikrát Ticketlive i pořadatelem II&ME LTD Braunerova 563/7, Praha 8 - Libeň, 180 00, IČ:03868397, DIČ:CZ03868397 zast. p. Vojtěchem Neustále společnost kontaktuji a odpověď je stále stejná, omluva a nalezení náhradního termínu. Vzhledem k dalšímu chystanému omezení kulturních akcí nevidím řešení
Částka za 2 vstupenky činila- 2.380,-Kč. Vzhledem k tomu, že společnost Ticketportal na Slovensku vracela vstupné již dávno, mě připadá jednání české společnosti dosti nevhodné! Nevím, jak celou věc řešit, děkuji za pomoc !
S pozdravem, Zuzana Petříková


Požadované řešení

Několikrát jsem společnost žádala o vráceni finanční částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 11:29, před 3 lety

Pokud byl z důvodu pandemie COVID-19 zrušen koncert před 13. květnem 2020, má pořadatel dané kulturní akce povinnost vydat spotřebiteli peněžní prostředky. Pořadatel kulturní akce nemá možnost vnutit spotřebiteli bez jeho souhlasu voucher.

Zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, se na danou problematiku neuplatní. Byl totiž přijat až 13. května 2020, a proto se uplatní jen na kulturní akce s plánovaným datem pořádání v termínu od 13. května 2020 do 30. září 2021. Kulturní akce zmíněná ve stížnosti přitom byla zrušena už v březnu roku 2020.

Jelikož je pořadatel kulturní akce ve výrazném prodlení, může spotřebitel využít zaslání tzv. předžalobní výzvy. Ta nezavazuje k podání žaloby, má však pro spotřebitele příznivé následky v případě, kdy se rozhodne spor řešit soudní cestou. Více o předžalobní výzvě najdete na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Jelikož jde podle našeho názoru o příklad neoprávněného zadržování peněžních prostředků (dle toho, jak je případ popsán spotřebitelkou), je rovněž na zvážení spotřebitele, zda neoslovit advokáta (www.dtest.cz/advokati) a nepodniknout v celé věci právně relevantní kroky i jeho prostřednictvím (podání žaloby k civilnímu soudu). Nejde totiž o malé částky.

Kromě částky samotné lze žádat i zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost (kromě výše uvedené soudní moderace) obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2022 11:59, před 3 lety

Dobrý den,

jediné informace, které máme jsou takové, že se hledá náhradní termín pro tuto událost. Zrušena nebyla, byla přeložena na náhradní termín. Ten však zatím není známý. Situace okolo rozvolňování vypadá nadějně a věříme, že se náhradní termín brzy najde. Bohužel bez dalších informací od pořadatele události nemůžeme nic dělat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 11:05, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2022 20:34, před 3 lety


Zuzana Petříková

Dobrý den,
děkuji za vyjádření. Jelikož jsem se dočetla, že odložená představení mají možnost poskytnout ná-
hradu do října 2022, tak nezbyde nic jiného než čekat. Nevím, jak poté řešit to, že daný termín mi nebude vyhovovat? Ale vím, co bude jisté, že si od této společnosti již žádnou vstupenku nekoupím
a své špatné zkušenosti budu šířit dále!

S pozdravem, Zuzana Petříková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 13:16, před 2 lety

S ohledem na nereakci subjektu přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2022 16:20, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.11.2022 01:11, před 2 lety


Zuzana Petříková

Dobrý den,
k mému případu.Představení Whitney Houston(hologram) bylo zrušeno a na mé nesčetné prosby a žádosti psané společnosti pořádající II&ME LTD i společnosti, TicketLive, která vstupenky prodala jsem neuspěla s jejich refundací. Několikrát jsem obě firmy urgovala o vrácení peněz , ale marně. TicketLive mi ani neodpověděla na dotaz. TickeLivem mi bylo zděleno, že je představení zrušeno a pořádající firma se jim zavázala, že peníze bude vracet. Stačí zaslat č. vstupenek, což jsem udělala a nic mi vráceno nebylo. Nevím, zda bych měla podat trestní oznámení na příslušném obvodu, kde má firma II&lime, Braunerova 563/7, Praha 8 - Libeň, 180 00 sídlo?
Děkuji za zájem, radu a odpověď.
Přeji pěkné dny.
S pozdravem, Zuzana Petříková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 16:07, před rokem

Děkujeme za zprávu a omlouváme se za prodlení - stížnosti přeřazené na společnosti pravidelně neprocházíme, proto u dotazů na nás doporučujeme při odpovědi zaškrtnout políčko "Požádat dTest o vyjádření" - poté se nám stížnost zobrazí a reagujeme co nejdříve, nejpozději v řádu dnů.

Jestliže má spotřebitel podezření na trestný čin, může trestní oznámení podat kdekoliv. Není tedy nutné cestovat do obvodu, kde má společnost sídlo. Co se však týká soukromoprávních žalob, měla by být taková žaloba podána místně příslušnému soudu, kterým je soud právě v místě sídla společnosti.

Protože se společnost již k případu nevyjádřila, bude tato stížnost uzavřena. Spotřebitelka se však může v případě potřeby obrátit na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009. Stížnost je také možné dále řešit pomocí České obchodní inspekce (více informací viz původní vyjádření či stránky adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.