Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,při prohlížení mého int.bankovnictví,jsem zjistil,že se mi za měsíc prosinec se z mého účtu strhla 2x částka 499Kč. Po bližší kontrole jsem zjistil že tomu tak bylo již 6 krát v období 18 ti měsíců. Částka se nestrhavá pravidelně každý měsíc. V emailu jsem nenašel žádné informace. Možná byly smazány, ale již opravdu nevím. Tudíž ani nemohu napsat společnosti,která mi peníze strhává, protože ve výpisu vidim pouze: onlineservices-cb med cb p4u.info gb. Poradit mi prosím jak mám postupovat? Stačilo by v tomto případě zablokovat platební kartu a vyměnit za novou? Mockrát děkuji za odpověď
onlineservices-cb med cb p4u.info gb
Chtěl bych vyřešit tento problém tak,že už se mi z účtu nebudou strhávat peníze, protože žádnou službu nevyužívám.
|
Tweet |
Subjekt nebyl řádně označen spotřebitelem, nicméně se domníváme, že stížnost má směřovat za společností IntermaxGroup AG. Z tohoto důvodu jsme ji označili jako subjekt. Jedná se o subjekt provozující několik online seznamek.
Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem zrušení smluvního závazku není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat.
Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla pravděpodobně uzavřena v češtině.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079 Dále je také možné požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty.
Spotřebitel se také může obrátit na společnost s žádostí o vymazání osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.