Společnost


Garmisch, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5490Zamítnutí třetí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2015, před 10 lety

Ivana Strnadová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.prosince 2014 jsem podala již třetí reklamaci na obuv Base Camp Antry zakoupenou v podnikové prodejně výrobce Garmisch s.r.o.
v Třebíči 18.dubna 2013. Po třech týdnech nošení jsem uplatnila první reklamaci, která se týkala rozlepení na obou botách.
Reklamace byla uznána a boty byly výrobcem opraveny.
Druhá reklamace, kterou jsem podala 26.června 2013, se týkala poškození podšívek v patách - prodření. Reklamace byla uznána a boty mi opět opravili. Boty jsem po opravě dále nosila a tatáž závada se v záruční době objevila znovu. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla pro třetí reklamaci.
Tato reklamace však byla ze strany prodejce zamítnuta s odůvodněním:
Po prohlédnutí reklamovaného páru Vaší obuvi jsme s jistotou nuceni konstatovat,že vada (podšívka) nebyla ihned reklamována,obuv byla i po vyskytnutí vady nadále používána, nebyla včas a bez zbytečného odkladu ihned předána k řádnému reklamačnímu řízení...
Jde o případ, kdy se záruční doba nemůže rovnat životnosti obuvi.
obuv byla v důsledku intenzivního a nesprávného používání spotřebována dříve, než-li u ní měla skončit záruční doba.
Nesouhlasím s odůvodněním zamítnutí reklamace a záruční opravy, obuv jsem užívala při běžné chůzi v městském prostředí.


Produkt

obuv Base Camp Antry B 815, vel. 41, reklamační list č.122


Požadované řešení

Výměna zboží nebo vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2015 17:40, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. V tomto případě by musel spotřebitel rozporovat tvrzení, které je uvedeno na protokolu o vyřízení reklamace. Je pravdou, že spotřebitel by neměl používat věc po objevení vady, aby nedošlo k jejímu rozšíření. Za takové používání nelze považovat nutné dojití, ale skutečné používání obuvi v čase. Pokud bude prodávající trvat na zamítnutí reklamace, je možné se obrátit na soudního znalce, který existenci vady posoudí (i případné působení následného užívání) a může určit spoluúčast subjektů. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.ct/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 15:47, před 10 lety

Společnost Garmisch, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.