Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 19.prosince 2014 jsem podala již třetí reklamaci na obuv Base Camp Antry zakoupenou v podnikové prodejně výrobce Garmisch s.r.o.
v Třebíči 18.dubna 2013. Po třech týdnech nošení jsem uplatnila první reklamaci, která se týkala rozlepení na obou botách.
Reklamace byla uznána a boty byly výrobcem opraveny.
Druhá reklamace, kterou jsem podala 26.června 2013, se týkala poškození podšívek v patách - prodření. Reklamace byla uznána a boty mi opět opravili. Boty jsem po opravě dále nosila a tatáž závada se v záruční době objevila znovu. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla pro třetí reklamaci.
Tato reklamace však byla ze strany prodejce zamítnuta s odůvodněním:
Po prohlédnutí reklamovaného páru Vaší obuvi jsme s jistotou nuceni konstatovat,že vada (podšívka) nebyla ihned reklamována,obuv byla i po vyskytnutí vady nadále používána, nebyla včas a bez zbytečného odkladu ihned předána k řádnému reklamačnímu řízení...
Jde o případ, kdy se záruční doba nemůže rovnat životnosti obuvi.
obuv byla v důsledku intenzivního a nesprávného používání spotřebována dříve, než-li u ní měla skončit záruční doba.
Nesouhlasím s odůvodněním zamítnutí reklamace a záruční opravy, obuv jsem užívala při běžné chůzi v městském prostředí.
obuv Base Camp Antry B 815, vel. 41, reklamační list č.122
Výměna zboží nebo vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. V tomto případě by musel spotřebitel rozporovat tvrzení, které je uvedeno na protokolu o vyřízení reklamace. Je pravdou, že spotřebitel by neměl používat věc po objevení vady, aby nedošlo k jejímu rozšíření. Za takové používání nelze považovat nutné dojití, ale skutečné používání obuvi v čase. Pokud bude prodávající trvat na zamítnutí reklamace, je možné se obrátit na soudního znalce, který existenci vady posoudí (i případné působení následného užívání) a může určit spoluúčast subjektů. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.ct/soudni-znalci.
Společnost Garmisch, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.