Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#54901Neoprávněně zaúčtováný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2022, před 3 lety

Marie Jebousková

Znění stížnosti

Vážená společnost O2, tímto se na Vás obracím se stížností na O2 linku. Po několikaminutových NAHRÁVANÝCH hovorech mě Váš zaměstnanec přesvědčil o zrušení tel. čísla, přestože jsem si ho žádala ponechat. Musela jsem si sjednat nový paušál. Když jsem šla na O2 prodejnu zrušit staré číslo, vyvedli mě z omylu, že jsem si ho mohla nechat, jen mě zaměstnanec přemluvil, aby měl provizi. Staré číslo nešlo hned zrušit, musela jsem ještě jednou zaplatit. Ale v dalším vyúčtování mě přišlo znovu zaúčtované i když už neexistuje. Prosím o vyřešení mě stížnosti. Zaplatím, ale bez částky za staré číslo. Jestli to neschvalíte, budu nucena přejít k jinému operátorovi a podat žalobu.


Produkt

Tarif You 20 GB a již neexistující tel. číslo


Požadované řešení

Zrušení zaúčtováné částky za již neexistující telefonní číslo v období prosincec 2021.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 11:49, před 3 lety

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces.

Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 15:28, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.