Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážená společnost O2, tímto se na Vás obracím se stížností na O2 linku. Po několikaminutových NAHRÁVANÝCH hovorech mě Váš zaměstnanec přesvědčil o zrušení tel. čísla, přestože jsem si ho žádala ponechat. Musela jsem si sjednat nový paušál. Když jsem šla na O2 prodejnu zrušit staré číslo, vyvedli mě z omylu, že jsem si ho mohla nechat, jen mě zaměstnanec přemluvil, aby měl provizi. Staré číslo nešlo hned zrušit, musela jsem ještě jednou zaplatit. Ale v dalším vyúčtování mě přišlo znovu zaúčtované i když už neexistuje. Prosím o vyřešení mě stížnosti. Zaplatím, ale bez částky za staré číslo. Jestli to neschvalíte, budu nucena přejít k jinému operátorovi a podat žalobu.
Tarif You 20 GB a již neexistující tel. číslo
Zrušení zaúčtováné částky za již neexistující telefonní číslo v období prosincec 2021.
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces.
Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.