Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#54912Červy v mase

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2022, před 3 lety

Lenka Z

Znění stížnosti

V sobotu jsem zakoupila maso kuřecí prsní a stehenní řizky.
Kvůli mé očni vadě jsem na mase nic zvláštního nepostřehla vonělo a matová stránka také v pohodě. Taj jsem ho uvařila.
Po nandání na talíř rodině (dcera a manžel) se začlo jíst po pár soustech manžel prones tak jsem dojed toto jíst nebudu. Na dotaz proč my řekl že je tam červ.
Jinak problém se snad vyřeši zejtra du na prodejnu. A budu doufat že sem to zažila naposled.
Ted se budu děsit co kde mohu najit.


Produkt

Maso ociilka


Požadované řešení

Napravení problému, větší kontrola produktů.
Jinak uvidím jak se zachovají na prodejně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 13:11, před 3 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 15:32, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.