Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V sobotu jsem zakoupila maso kuřecí prsní a stehenní řizky.
Kvůli mé očni vadě jsem na mase nic zvláštního nepostřehla vonělo a matová stránka také v pohodě. Taj jsem ho uvařila.
Po nandání na talíř rodině (dcera a manžel) se začlo jíst po pár soustech manžel prones tak jsem dojed toto jíst nebudu. Na dotaz proč my řekl že je tam červ.
Jinak problém se snad vyřeši zejtra du na prodejnu. A budu doufat že sem to zažila naposled.
Ted se budu děsit co kde mohu najit.
Maso ociilka
Napravení problému, větší kontrola produktů.
Jinak uvidím jak se zachovají na prodejně
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.