Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#54913Nedodání vyúčtování dodávek plynu za rok 2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2022, před 3 lety

Jiří Kotala

Znění stížnosti

Dodavatel plynu během roku 2021 zvedal zálohu na plyn původní měsíční záloha činila 3300Kč v říjnu 5200Kč a následně v prosinci na 9900Kč. Do dneška jsem neobdržel Fakturu vyúčtování za rok 2021. Na komunikaci nikdo neodpovídá. Dodavatel nekomunikuje nevím ani cenu za kterou plyn prodává už mnohokrát jsem se snažil od smlouvy odstoupit ale nikdo neodpovídá jen posílají další a další papíry ve kterých nic užitečného není.


Požadované řešení

Chci ukončit smlouvu, nikdo nekomunikuje nevím jak postupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2022 09:23, před 3 lety

Ohledně zvýšení ceny platí, že společnost je povinna o zvýšení cen spotřebitele včas informovat a umožnit mu bezplatně od smlouvy z tohoto důvodu odstoupit (více např. na https://www.dtest.cz/clanek-9093/desatero-rad-pro-prechod-k-novemu-dodavateli-energii).

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období (resp. možný přeplatek z vyúčtování nebyl vyplacen včas), měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2022 10:43, před 3 lety

Dobrý den,
naše společnost stížnost prověří a vystaví vyúčtování v případě jeho nevystavení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.1.2022 10:48, před 3 lety


Jiří Kotala

Děkuji snad se dočkáme s vaší pomocí zdárného konce

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2022 14:16, před 3 lety

Vše je na prověření a případné dořešení stížnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2022 14:21, před 3 lety

Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2022 12:39, před 3 lety


Jiří Kotala

Vyúčtování bylo dodáno na přeplatek stále čekáme . Výši záloh nezměnili. Na odstoupení od smlouvy nereagují pouze se přejmenovali na elgas energy jedinou naději vidím ve zrušení odběrového místa a přejít na jiné vytápění .Beznaděj zbavit se pochybné firmy i když nevím pod jakým názvem se bude skrývat příště. Děkuji dTestu za za ochotu a pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 11:21, před 3 lety

Pokud by došlo ke strany společnosti k prodlení s vyplacením přeplatku, může spotřebitel navíc žádat zákonné úroky z prodlení nebo náhradu škody. Stížnost prozatím ponecháváme otevřenou, přeřazujeme ji na spotřebitele a prosíme ho, aby po obdržení přeplatku tuto informaci doplnil a stížnost poté případně uzavřel. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2022 16:03, před 3 lety


Jiří Kotala

Přeplatek po třech upomínkách nebyl vrácen zálohy nesníženy dvakrát odeslaná doporučeně výpověd nebyla akceptována . Zbavit se pochybné firmy zatím bez výsledku .po přečtení ostatních příspěvku blahopřeji všem kterým se zdařilo a ostatním hodně sil v marném boji v současné době nekorektní společností pod názvem ELGAS Energy .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:04, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.