Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.1.2022 v 18,59hodin nepřijel autobus náhradní dopravy na zastávku,vynechal zastávku Adamov obchodní dům.Jel od firmy Eden z parkoviště přímo na zastávku Adamov zastávka.Jel dlouhy autobus,ktery tam stál už delší dobu.Bohužel jsme musely čekat půl hodiny na další spoj,v té zimě to není moc příjemné,tak doufám,že neonemocníme.Byla bych moc ráda,když upozorníte řidiče,že opravdu jezdí pro lidi,ne vyvenčit autobus.V jízdním řádu je zastávka napsana,tak snad by měl ho dodržovat.Snad už se to nebude opakovat,jen z tohoto důvodu to píšu.L.Svobodová
Domluva řidiči
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.