Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Firma přestala komunikovat, internetové stránky jsou nedostupné, není možné
zjistit aktuální stav investice
firma nabízela výhodné zhodnocení investice
vrácení vložených financí
|
Tweet |
V době kontroly této stížnosti jsou webové stránky společnosti dostupné - jak hlavní stránka (https://www.appumbrella.online/), tak stránka určená pro přihlašování uvedená spotřebitelem (https://zone.appumbrella.online/).
S ohledem na ochranu osobních údajů upozorňujeme spotřebitele, že nám nepřísluší přihlašovat se na jeho účet a přístupové údaje (s výjimkou přihlašovacího jména, které jsme nechali společnosti přístupné z důvodu umožnění kontroly) jsme vložili do osobních údajů, ke kterým veřejnost a ani společnost nemá přístup.
Spotřebitel může podat také reklamaci, která by mu v případě nevyřízení řádně a včas umožnila odstoupit od smlouvy. Reklamační řád je dostupný na stránkách společnosti (zde: https://www.appumbrella.online/cz/download/file/bcfr/1.4.1.reklrad-cz-01.05.2021.pdf).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.