Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neoprávněné uzavření smluv a jejich převod č zák. *** jedná se o 5 odběrných míst. S Lama energy jsem žádnou smlouvu na žádné odběrné místo neuzavřel. A proto nevím z jakého titulu posíláte pokuty za zrušené odběry které jsem nikdy neuzavřel. Komunikace s lama enrgy je na nule nikdo nekomunikuje ,proto jsem podal oznámení na ČOI, podal jsem podnět na řešení na ERU. Podávám trestní oznámení na PČR A návrh na předběžné opatření k soudu. S pozdravem Gattringer.
žák. č. *** - 5 odběrných míst
Zrušení neoprávněných smluv, faktur a pokut - důvod mnou neuzavřených předmětných smluv na žák. č. *** jsem ochoten ustoupit od soudních řešení a medializace této kauzy. Děkuji Gattringer.
|
Tweet |
Dle našich zkušeností se domníváme, že spotřebitel mohl poskytnout plnou moc některé ze společností nabízející aukce energií. V případě, že by tomu tak bylo, doporučujeme spotřebiteli tuto plnou moc odvolat.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již smlouvy zrušil (pravděpodobně výpovědí), nepovažujeme za nutné poučovat jej o jiných možnostech zrušení.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě další konzultace může spotřebitel využít poradenskou linku dTestu na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.