Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.1.2021 jsme navštívili prodejnu t mobile Liberec,kde jsme chtěli zrušit intern.televizi.To se podařilo ukončit bez problemu.Následně nám byli nabídnuté sluchátka jako "dárek",ale museli jsme zaplatit první splátku.Nikdo nás neupozornil kolik vlastně sluchátka stojí,sami jsme se neptali,protože tam zaznělo slovo dárek!!!A jelikož to bylo před Vánoci tak jsme tomu i uvěřili.
Nyní nám každý měsíc účtují 190,-kč a zbývá doplatit 3990,-kč.
Příjde mi to celkem nehorázné od prodejce T mobilu takto na nás vydělat.
Zaplati max 2 splátky,tak jak nám bylo sděleno prodejcem T mobilu
|
Tweet |
Mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy.
Jako nejvhodnější způsob se nám jeví namítnutí neplatnosti smlouvy z důvodu uvedení v omyl. Prodávající by v takovém případě měl spotřebiteli vrátit peníze za takto sjednanou smlouvu.
Uvedení v omyl spočívá v jednání pachatele, kterým předstírá okolnosti, které nejsou v souladu se skutečným stavem. V tomto případě je skutečnost, že měl spotřebitel před obdržením sluchátek zaplatit 1. splátku možným důkazem toho, že by skutečnost mohla být komplikovanější.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.