Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci si stěžovat za opakované nedoručení lístku k vyzvednutí zásilky ohledně dopisů a balíků do poštovní schránky na ulici Na Rybníčku 570/58, Opava Předměstí.
Poprvé se to stalo že jsem očekávala dopis z AUTOESA Ostrava a to potřebné dokumenty od auta bez kterých nemůžu vyjet na silnici. Dopis mi poslali zpět do Ostravy a potom mi zavolali že se jim vrátil a ptali se zda opravdu bydlím na dané adrese a po mém potvrzení mi poslali dopis zpět na adresu a ve schránce zase nic.
Až jsem psala na jejich linku (AUTOESA Ostrava) tak až pak jsem zjistila že mám doporučený dopis na poště a dostala číslo zásilky.
Opět očekávám důležitý dopis z banky a opět jsem nic nedostala do schránky a ani nevím kde se dopis nachází. (Dopis byl očekávám 20. 12. 2021 a na pobočce České pošty nic není.)
Děkuji Miechová
Prosila bych doručovatele/ky aby mi začali vhazovat lístky do schránky od doporučených dopisů v případě mojí nepřítomnosti a já mohla najít své balíky a dopisy na příslušných pobočkách.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.