Společnost


BAUHAUS k.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54936Poukaz na 200 Kč za zakoupení vánočního stromku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2022, před 3 lety

Šárka Pilátová

Znění stížnosti

Vážení, v neděli 5.12.2021 jsme koupili v Bauhaus Brno Strážní dřezovou baterii a květináč, obdrželi účet a uložili vše do auta. Potom jsme se nechali nalákat na reklamu 2OO Kč zpět za koupi stromku, zaplatili jsme obdrželi jsme poukaz, účtenku pravděpodobně ne. Zkontrolovala jsem tučně psanou informaci o platnost a odjeli jsme. Další text psaný téměř nečitelně jsem si přečetla až po Vánocích. U poukázek v jiných prodejnách je většinou psáno, že nelze vyměnit za peníze atd .Úplně mě šokovalo, že mám bezcenný kus papíru. Jsme věrní zákazníci Bauhausu, stromek jsme tu kupovali poprvé a naposled. Dnes 10. 1. 2022 jsem byla na prodejně kde mně řekli, účtenky vždy scvaknou s poukázkou a po prohlídce mé poukázky bylo řečeno, že mám smůlu, že někdo zapomněl. Je to smůla, že zrovna důchodci tak naletí. Myslím, že je hodně zákazníků, kteří nedostali poukázku společně s účtem, případně jim poukázka díky neuvěřitelně krátké platnosti propadne. Není to úmysl, případně "kulišárna" na zákazníka?


Požadované řešení

Chci prověřit, jestli se někdo neobohacuje na úkor zákazníků. Komu ty peníze
zůstanou. Bohužel, jsem koupila drahý stromek a naletěla na nekalou reklamu.
V Ikea se mně to nastalo
Šárka Pilátová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2022 13:07, před 3 lety

Společnost Bauhaus nabízela ve svých prodejnách nákup stromku s poukazem na 200 Kč zpět (např. zde: https://www.bauhaus.cz/jedle-nordmann-standard-78782439). Dle popisu je možné poukaz uplatnit od 2.1. do 31. 1. 2022. Vzhledem k tomu, že se jedná o "akci", řídí se čistě smluvními podmínkami (samozřejmě v mezích zákona) - prodávající tak může žádat další podmínky k uplatnění poukazu.

Jestliže ale podmínkou bylo uplatnění s účtenkou, kterou spotřebitel neobdržel, jedná se o pochybení společnosti. Účtenku lze (např. u reklamací) nahradit jiným způsobem, kterým může být výpis z účtu (při platbě kartou). Jestliže spotřebitel má možnost prokázat, že u prodávajícího nakoupil, domníváme se, že by prodávající neměl trvat na předložení účtenky.

Z popisu spotřebitele si však nejsme jistí, jestli nechce poukázku vyměnit za peníze - tento nárok by nejspíše neměl, neboť se jedná o "dárkovou poukázku", která je k uplatnění na prodejnách a jedná se tak o formu slevy na příští nákup.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 16:32, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.