Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mimo reakce automatu zatím žádná odezva (6 pracovních dní je za námi ) Požadavek na zaslání posledního vyúčtování plynu.
Odběr plynu
Zaslání vyúčtování.
|
Tweet |
Společnost má na základě § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., vyhláška o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích, povinnost vydat vyúčtování za stanovené zúčtovací období, zpravidla za 12 po sobě následujících kalendářních měsíců. Spotřebitel také může požádat o mimořádné vyúčtování k 31. prosinci kalendářního roku, v případě, že společnosti zašle samoodečet provedený k poslednímu dni kalendářního roku.
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitele o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
naše společnost stížnost předá k vyřešení.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: