Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Každý měsíc, platí z účtu 2. krát částku 199.kč Zkontrovala jsem výpisy za celý rok. Nezaplatila jsem včas jen v listopadě, protože jsem byla v nemocnici. po obdržení upomínky, jsem zaplatila 2.krát 234.kč V prosinci jsem zaplatila zase 2.krat199.kč. Z toho důvodu nemám žádný dluh. Dále by mi první ,produkt měl s platbou konči, protože jej platím už rok. Mám omega na 12. měsíců a další, který jste mi poslali bez mé objednávky, bych měla platit ještě půl roku. NIC jiného od Vás nemám A své závazky plnim. Zkontrolujte prosím, mé platby, protože s vámi spolupracuji již několik let. ASi už ukončím spolupráci, protože to omega nabízí několik firem plus lékárny. Pokud budete trvat na zaplacení čásky359.kč Tak ji zaplatím a tím jsme spolu skončili. A proč žádáte o zaplacení, za jeden produkt, když to mám dvakrát. Vždy to platím ve stejném termínu, obě dvě. S pozdravem Unzeitigová Vlasta.
Kontrola zaplaceného produktu a vyúčtování.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Unzeitigová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že pokud jste od nás obdržela nějaké upozornění na dlužnou částku, bylo to z toho důvodu, že jsme v systému neevidovali úhradu související s Vaším produktem. Po kontrole Vašeho zákaznického účtu se v tuto chvíli se Vaše úhrady spárovaly s dlužnými splátkami a k dnešnímu dni evidujeme pouze jednu platbu již po splatnosti. Rádi bychom Vás také informovali, že bez řádné objednávky nikomu žádné zboží nezasíláme. Uvádíte, že jste si druhé balení produktu OmegaMarine Forte+ neobjednala, my však evidujeme objednávku ze dne 4.3.2021 - tuto jsme připraveni kdykoliv doložit. V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku nebo na emailovou adresu info@naturamed.cz.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.