Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.1.2022 nám byl na přeloučskou adresu doručován balík DR366****645F doručovatelem, který zásadně nenosí roušku. Opakuje se situace z loňského roku, kde jsme s poštou o to bojovali (i přes Hygienu), ale nikam to jak vidno nevede. Jsme starší lidé, kteří virus nechtějí dostat a určitě je víc takových, kterým to vadí. Takový doručovatel projde za den desítky domácností a může být šiřitelem nákazy zejména u omikronu, který je v tomto směru daleko víc agresivní. Jaký je to kontrast např. s firmou Rohlík, kde všichni vše dodržují. Je věc každého člověka, jak se staví k riziku svého ohrožení, ale pokud je nucen se v rámci výkonu svého povolání stýkat s jinými lidmi, které to ohrožuje a přesto si prosazovat své přesvědčení, pak tam asi nemá co dělat. Pokud jsme spojili s někým zodpovědným na poště, bylo to jen o výmluvách, že jim to říkají, že nejsou lidi ap. Nevím, zda se vám v tom podaří něcio udělat.
Odstranit tento nešvar u doručovatelů na poštách. Ale např. ženy na přepážkách spořádaně sedí v rouškách za sklem celý den, i když tam roziko kontaktu je daleko nižší než u doručovatelů, se kterými s emesí mluvit, platit jim na terminálu ,odebíret zboží atd.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.