Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54957Nevyžádané předplatné společnosti Wireless Works

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2022, před 3 lety

Lucie Kopáčiková

Znění stížnosti

Již 8x se mi objevila SMS ve znění" Právě jste odsoulasil platbu pro Wireless Works ve výši 99,0 CZK za předplatné. Přehled plateb a nastavení platebních služeb naleznete zde https moje.O2platba.cz"
Nic jsem si neobjednávala a hlavně žádnou platbu jsem neodsouhlasila tak mě O2 neměla platbu strhnout.
Pracovník O2 mě údajně zamezil platby třetím osobám, ale proč jsem je tam měla a proč O2 takové platby za mě platí, když jsem o ně nepožádal.
Žádám o úhradu škody ve výši 800 Kč


Produkt

Nevím ani co to je za stránku


Požadované řešení

Žádám o prošetření tohoto podvodu. A odkaz, kde žádat odškodnění. Žádám úhradu 800,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 12:04, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 15:31, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.