Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 11.1. 2022 autobus 500400 1009 který jel ze zastávky Nový bor v 9:25 do zastávky Praha - Střížkov s příjezdem 11:15. Přijel na mezizastávku Mělník u hřiště s 15 minutovým zpožděním neumožnil cestujícím nástup. Na zastávku přijel, zastavil ale i když před dveřmi stáli lidé, řidič dveře neotevřel a dál pokračoval směr Praha.
V jednu chvíli tak 6m od zastávky začal zpomalovat a tak se jeden z potencionálnich cestujících snažil autobus dohnat a nastoupit se autobus znovu rozjel.. Bohužel už je to po několikáté co ČSAD má problém s časem i nástupem cestujících.
Bohužel kontakty na dopravce stále jen přepojují na ústředí a od tamtéž přepojují zase zpět - nevyřešitelné.
Zkouším to teda touto formou.
Velmi si vážím a předem děkuji za případné prošetření a vyřešení této opakované situace.
Děkuju Pešková
500400 1009
Ráda bych aby se toto už neopakovalo.
Pokud autobus z nějakého důvodu nemůže cestující nechat nastoupit tak by měl být slušný a cestujícím to jednoduše vysvětlit a né jen sprostě ujet.
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.