Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o v podstatě stejný případ jako u pana Nováka (článek iDnes 18.8.204). Objednala jsem si na portálu Slevyjakokrava zájezd pro sebe a maminku, 3 dny v Paříži. Pár dní před odletem jsem stále neměla letenku, pak výmluvy o změně letu, příslib vrácení peněz, ale přes opakované maily, doporučené dopisy, telefony a přísliby pana Končického i jeho zaměstnanců jsem do dnešního dne peníze neobdržela.
Zuzana Viznarová
3 dny v Paříži se snídaní a letenka zdarma, evidenční číslo 20100, 2x 3dny/2noci, 2x 2 snídaně, hotel 3*,veškeré letišní poplatky a taxy
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě spotřebitelce doporučujeme, aby zaslala subjektu předžalobní výzvu, kde shrne veškerý skutkový stav. Výzvu je nutné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Pokud subjekt nebude plnit dobrovolně, bude nutné obrátit se příslušný soud. Subjekt u předchozích případů neprojevil zájem mimosoudního řešení.
Žalobce, který měl úspěch v řízení o splnění povinnosti, má dle § 142a občanského soudního řádu právo na náhradu nákladů řízení proti žalovanému, jen jestliže žalovanému ve lhůtě nejméně 7 dnů před podáním návrhu na zahájení řízení zaslal na adresu pro doručování, případně na poslední známou adresu výzvu k plnění.
Subjekt Končický David byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.