Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Před 3 roky jsem koupil nejnovější QLED TV Samsung QE55Q7FAM za 39.000,- Kč. Po 3 letech ( listopad 2021 )velká závada, vyhodnocená jako vadná obrazovka. Nabídnutá cena za opravu u Samsung cca 24.000,- Kč .
Je možné přijmout cenu za využívání této QLED TV 63.000,- Kč po 3 letech provozu. Jaká je kvalita televizí ( obrazovek ) Samsung QLED, když nevydrží ani 3 roky. Moje předchozí 2 TV Panasonic jsou od roku 2000 zcela bez závad.
Již jsem objednal novou OLED TV LG, protože mi fy. Samsung nabídla slevu na novou podobnou TV 10%, to ostatně nabídne každý i velmi malý dealer.
Samsung TV již nikdy. A tak se ptám: co mají dělat lidé, kteří si na lepší televizi dlouho šetří a novou si pak po takové závadě nemohou dovolit. Tomu se říká cena za globalizaci.
Televize QLED Samsung QER55Q7FAM, 138 cm, zakoupena v listopadu 2018
Zatím nevím, ale chtěl bych poukázat na mizernou kvalitu televizí a obrazovek Samsung QLED ( 3 roky provozu do odepsání produktu za 39.000,- Kč ).
Ještě snad posílám stížnost na obchodní politiku fy. Samsung TV (podpora. Firma Samsung je schována za několik zprostředkovatelů, kteří jsou jen velmi obtížně dohledatelní ( pro starší lidi skoro nemožné ) a nenabízí pak žádné rozumné řešení uživatelem nezaviněné situace. Nabídka slevy při zakoupení nové obdobné TV QLED Samsung ve výši 10% se mi jeví při posouzení pouhých 3 let provozu původní TV jako zcela neadekvátní, až směšná. Také cena za opravu ve výši 24.000,- Kč je neúměrně vysoká, musí být tudíž zakoupen nový produkt, který vyjde levněji.
Prosím o uveřejnění mé stížnosti do nějaké databáze hodnocení kvality výrobků.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Dojde-li k výskytu vady po 24 měsících od převzetí, nejedná se o vadu, kterou kryje zákonná záruka za jakost. Může však být - dle ujednání - nad rámec zákona poskytnuta smluvní záruka za jakost, která může trvat libovolně dlouhou dobu (ale zda taková smluvní záruka byla v tomto případě sjednána nejsme schopni ověřit). U té je však nutné podotknout, že podmínky jejího uplatnění i nároky z ní plynoucí si mezi sebou strany upravují smluvně a zákon se zde použije jen podpůrně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
popisovaná situace nás velice mrzí, nicméně jelikož je dle dostupných informací produkt již více jak rok po uplynutí standardní záruky, můžeme z pozice výrobce nabídnout pouze pozáruční opravu, která bude plně hrazena ze strany zákazníka. Pokud máte o tuto opravu zájem, doporučujeme nahlásit servisní požadavek na zákaznické lince Samsung, a to na telefonním čísle +420 800 726 786.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Zákaznická linka +420 800 726 786 | +421 800 726 786
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Odepsat TV QLED Samsung 55" za více nežli 34.000,- Kč po 3 letech velmi nenáročného provozu se mi zdá opravdu mrhání materiálem a neúctou k životnímu prostředí.
Jako řešení bych viděl nabídku nějaké zlevněné QLED obrazovky od firmy Samsung, aby se oprava TV vyplatila a mohla ještě dále sloužit min. 8 let tak, jak je to běžné u jiných značek TV. Z vlastní zkušenosti.
Nevím ani, jak TV zlikvidovat, mám ji stále doma a snažím se najít možnost nějaké levnější opravy.
Jinak je to absolutní selhání globalizace tak, jak dnes ve světě probíhá.
Jen výroba, spotřeba a hra na jakési zachránce živ. prostředí. Jedno velké pokrytectví.
Zdraví K.Pokorný
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost spotřebiteli sdělit, jak k jeho návrhu přistupuje.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.