Společnost


ICGF INTERNATIONAL FACTORING LTD

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54975Nekorektnost,špatný přístup,neochota při řešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2022, před 3 lety

Aleš Benda

Znění stížnosti

ICGF pro mne řešila vymáhání pohledávky,po vymožení zlomku dluhu,který pokryl jeho provizi,přestal v aktivním vymáhání pohledávky a případ ukončil jako neřešitelný. Po roce jsem chtěl poslat smlouvu,kterou uzavřeli s dlužníkem abych mohl pokračovat ve vymáhání soudně sám a narazil jsem na neochotu smlouvu poslat. Nejdříve výmluvy,že v systému uchovávají případy jen do 1 roku stáří,a když jsem řekl, že je to pouze neochota mi pomoci smlouvu vyhledat ,tak přišli s tím,že smlouvy starší než jeden rok skartují. Což je holý nesmysl. Firma je velmi neseriozní,špatná spolupráce byla i při řešení pohledávky.


Požadované řešení

Požaduji dotčenou smlouvu zaslat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2022 16:18, před 3 lety

Jestliže služba neodpovídala objednávce, je možné ji reklamovat. Vzhledem k povaze věci by reklamačním nárokem mohlo být dodatečné splnění, ale i odstoupení od smlouvy, pokud společnost podstatně porušila smlouvu. V případě porušení smlouvy by mohl spotřebitel požadovat také náhradu škody (např. v situaci, kdy by došlo k promlčení pohledávky).

K požadovanému řešení uvádíme, že by společnost měla spotřebiteli vyhovět. Avšak v případě, že již smlouvu k dispozici nemá, může spotřebitel požadovat náhradu škody, která mu vznikla porušením povinností společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:46, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.