Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
ICGF pro mne řešila vymáhání pohledávky,po vymožení zlomku dluhu,který pokryl jeho provizi,přestal v aktivním vymáhání pohledávky a případ ukončil jako neřešitelný. Po roce jsem chtěl poslat smlouvu,kterou uzavřeli s dlužníkem abych mohl pokračovat ve vymáhání soudně sám a narazil jsem na neochotu smlouvu poslat. Nejdříve výmluvy,že v systému uchovávají případy jen do 1 roku stáří,a když jsem řekl, že je to pouze neochota mi pomoci smlouvu vyhledat ,tak přišli s tím,že smlouvy starší než jeden rok skartují. Což je holý nesmysl. Firma je velmi neseriozní,špatná spolupráce byla i při řešení pohledávky.
Požaduji dotčenou smlouvu zaslat
|
Tweet |
Jestliže služba neodpovídala objednávce, je možné ji reklamovat. Vzhledem k povaze věci by reklamačním nárokem mohlo být dodatečné splnění, ale i odstoupení od smlouvy, pokud společnost podstatně porušila smlouvu. V případě porušení smlouvy by mohl spotřebitel požadovat také náhradu škody (např. v situaci, kdy by došlo k promlčení pohledávky).
K požadovanému řešení uvádíme, že by společnost měla spotřebiteli vyhovět. Avšak v případě, že již smlouvu k dispozici nemá, může spotřebitel požadovat náhradu škody, která mu vznikla porušením povinností společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.