Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#54981Reklamace motorové pily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2022, před 3 lety

Blanka Veselá

Znění stížnosti

Dobrý den,
v létě jsem odvezla motorovou pilu do Mountfieldu v Jesenici,neboť
nešla nastartovat. Po měsíci mně byla vrácena a údajně opravena.
Cena 1500,-Kč Opět nešla. Reklamovala jsem ji v moutfieldu v Kladně.Po obdržení výzvy po opravě,jsem si pro pilu jela,ale zaměstnanec,který ji na mé požádání vyzkoušel ji nenastartoval.
Za další měsíc jsem byla v servisu upozorněna,že musím doplatit 720,-Kč.Toto neseriozní jednání jsem odmítla a pilu nepřevzala.
Pokud spočítám náklady na opravu ,cestu do Jesenice a 3 x cestu zbytečně do Kladna,měla bych pilu novou a nečekala bych na NEOPRAVY
půl roku.
Veselá Blanka


Požadované řešení

Dovest mě opravenou pilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 10:17, před 3 lety

Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo (§ 2587 občanského zákoníku). Není-li dílo provedeno řádně a není-li opravovaná vada odstraněna, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla (opraváři, resp. společnosti) nároky z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku). V tomto případě jde o možnost požadovat opětovné a řádné provedení opravy (bezplatně), resp. možnost odstoupit od smlouvy (tedy požadovat vrácení peněžních prostředků zaplacených zhotoviteli díla).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 15:08, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.