Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54987Neprovedené vyúčtování plynu od roku 2019 a odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2022, před 3 lety

Jaroslav Kulheim

Znění stížnosti

Neprovedené vyúčtování od srpna roku 2019 pod hlavičkou Zelená Elektřina a nově od 1.1.2022 ELGAS Energy (obě firmy stejný majitel).

Opakovaně na telefonu 226 523 243 hovoří robot (zkoušeno již několik dní), na email není odpovězeno.
Na chat na www stránkách nikdo neodpovídá.
Nefunkční ani můj účet https://elgasenergy.cz/muj-ucet/

Jednostranné navýšení záloh od 1.1.2022 z 2520,- na 8000,- datováno 17.12.2021, obdrženo až 3.1.2022, tedy nedodržení lhůty 30 dní před účinností změny.


Produkt

dodávka plynu


Požadované řešení

Provedení vyúčtování (je povinností každých 12 měsíců), stav plynoměru k 31.12.2021 1232 m3.
Odstoupení od smlouvy k 31.12.2021 bez sankce vzhledem k nedodržení lhůty adresného informování 30 dní před účinností změny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 15:11, před 3 lety

Fůzí společnosti Zelená elektřina s.r.o. dochází k přechodu práv a povinností této společnosti, na jejího právního nástupce, kterým je Elgas energy s.r.o.

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:32, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.