Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si na eshopu MyTyre.cz - což je vlastně obchod Pneuservis PNEU PETERKA - 4 zimní pneumatiky za cenu 1029 Kč/kus. Nějaká paní Markéta Muchová z eshopu mi následující den odepsala:
"Vážený zákazníku, je nám líto, ale jsme nuceni Vaší objednávku stornovat z důvodu vyprodání objednaného zboží. Na odstranění chyby pracujeme."
Podíval jsem se opět na stránku tohoto obchodu a zimní gumy, o kterých paní Muchova tvrdí, ze je vyprodali a proto musí stornovat moji objednávku, mají normálně skladem, akorát je přecenili na 1387 Kč/kus. Fakt komedie - je to ztráta času objednávat něco přes tento eshop, lžou jako když tiskne a nejsou schopni ani to přiznat.
HANKOOK W452 Winter i*cept RS 2 195/60 R15 88T
Dodání zboží, které jsem objednal.
|
Tweet |
Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím smlouva uzavřena. Pokud se prodávajícímu zvýší náklady na obstarání zboží, nemůže to jít k tíži spotřebitele. Pro spotřebitele platí cena, která byla uvedena v kupní smlouvě. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas. Jedině kdy by došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.