Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#54993Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2022, před 3 lety

Josef Pitra

Znění stížnosti

Dne 14.6.2021 jsme zakoupili v kamenné prodejně pohovku, která nám byla v následujících dnech dovezena. Dne 6.1.2021 výsuvná část pohovky praskla (ve spodní části), přičemž ještě tentýž den jsme vypsali přes formulář reklamaci a přiložili fotografie. Dne 12.1.2021 přišlo od společnosti vyrozumění, že ,,dle zaslané fotodokumentace se nejedná o výrobní vadu, jedná se o mechanické poškození vzniklé nevhodným užíváním. Reklamace je tímto zamítnuta a ukončena."
Společnost sama na základě fotografií usoudila, že pohovka nebyla vhodně užívána. Pohovka prasknula pod osobou vážící 66 kg po půl roce!!! užívání. Pokud se sezení a ležení na pohovce považuje za nevhodné užívání, pak by nás tedy zajímal účel pohovky. Na pohovku se nepřijel podívat žádný odborný pracovník (technik), společnost nás ani žádným způsobem nekontaktovala a neprověřovala, jak k poškození došlo.
Se zamítnutím reklamace nesouhlasíme, jelikož pohovka byla vhodně užívána (navíc poměrně krátkou dobu od zakoupení) a pohovka po nahlášení reklamace nebyla fyzicky posouzena. Výsledek reklamace byl stanoven pouze na základě základních informací reklamačního protokolu a fotografie.


Produkt

pohovka SS LEA 64-972-24R


Požadované řešení

Výměna poškozené výsuvné části pohovky, případně adekvátní sleva na zakoupené zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2022 10:22, před 3 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2022 11:08, před 3 lety

Dobrý den,

případ jsme na základě odvolání zákazníka znovu otevřeli a pokusíme se (v rámci kulance) zajistit nový díl - výsuvnou část sedací soupravy.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2022 13:00, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost se ke stanovisku společnosti vyjádřit a stížnost při smírném vyřešení případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:08, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2022 18:44, před 3 lety


Josef Pitra

Dobrý den,
Čekáme na vyjádření SCONTO nábytek. V poslední reakci z 11.2.2022 uvádí, že v rámci kulance případ znovu otvírají a pokusí se zajistit nový díl- výsuvnou část. Zatím nemáme žádnou další reakci od prodejce, zda se díl podařilo zajistit.

S pozdravem
J. Pitra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.6.2022 15:07, před 3 lety

Dobrý den,

tato záležitost byla již se zákazníkem vyřešena - výměnou.

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2022 08:47, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost se ke stanovisku společnosti vyjádřit, popřípadě stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.6.2022 09:39, před 3 lety


Josef Pitra

Hodnocení:

Komentář: Reklamace nakonec byla vyřešena po více jak půl roce výměnou za novou sedačku. Doporučuji SCONTO nábytek aby dohlížel na smluvního přepravce, který zajišťuje rozvoz. Když jsem viděl jak v nákladním prostoru jsou velké kusy nábytku svalené na jedné hromadě, tak jsem se modlil aby naše sedačka, která byla vespod, byla v pořádku. Všem zúčastněným děkuji za spolupráci.

J. Pitra