Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5500Neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2015, před 10 lety

Marcelka Anděl

Znění stížnosti

Dobrý den,v roce 9/2013 jsem si po telefonickém rozhovoru nechala poslat strojek na holení.Který mi nepřišel.Po druhém telefonátu ,při kterém jsem nahlásila ,že mi minulý nepřišel,mi jej poslali.Převzala jsem ho a zaplatila.Jiné strojky a ani náhradní břity jsem si už neobjednala.Stále mi chodí upomínky na zaplacení zboží ,které jsem neobdržela.Nyní mi opět přišel neobjednaný strojek a tudíž jej vracím neotevřený spět na uvedenou adresu na obale.NECHCI A ANI SI NEPŘEJI ŽÁDNÉ JINÉ STROJKY A ANI BŘITY.Nevím,kde ani kam bych jej měla odhlásit již při první zásilce.Je tam jen adresa na PObox.
Děkuji za rychlé a kladné vyřešení.Štollerová


Požadované řešení

Písemné odhlášení všech neobjednaných a nezaplacených produktů.Obdržela jsem jeden strojek ,který byl zaplacen.Jiné prosím odhlásit.A neposílat .Děkuji Štollerová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 15:38, před 10 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné. Je-li si spotřebitelka jistá, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno a že zboží bylo dodáno. Pokud si však spotřebitelka není jistá obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti částku uhradit a zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu P.O. Boxu. Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

V tomto případě je tedy otázkou, jak je smlouva samotná koncipována v telefonickém rozhovoru, který by společnost musela předložit jako důkaz o vzniku smlouvy, pokud by se rozhodla vymáhat plnění soudní cestou. Např. pokud si spotřebitelka objednala pouze 1 holící strojek, nelze ji automaticky zavázat k dalšímu odběru. Mezi subjekty by muselo být sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.