Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,v roce 9/2013 jsem si po telefonickém rozhovoru nechala poslat strojek na holení.Který mi nepřišel.Po druhém telefonátu ,při kterém jsem nahlásila ,že mi minulý nepřišel,mi jej poslali.Převzala jsem ho a zaplatila.Jiné strojky a ani náhradní břity jsem si už neobjednala.Stále mi chodí upomínky na zaplacení zboží ,které jsem neobdržela.Nyní mi opět přišel neobjednaný strojek a tudíž jej vracím neotevřený spět na uvedenou adresu na obale.NECHCI A ANI SI NEPŘEJI ŽÁDNÉ JINÉ STROJKY A ANI BŘITY.Nevím,kde ani kam bych jej měla odhlásit již při první zásilce.Je tam jen adresa na PObox.
Děkuji za rychlé a kladné vyřešení.Štollerová
Písemné odhlášení všech neobjednaných a nezaplacených produktů.Obdržela jsem jeden strojek ,který byl zaplacen.Jiné prosím odhlásit.A neposílat .Děkuji Štollerová
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné. Je-li si spotřebitelka jistá, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno a že zboží bylo dodáno. Pokud si však spotřebitelka není jistá obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti částku uhradit a zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu P.O. Boxu. Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
V tomto případě je tedy otázkou, jak je smlouva samotná koncipována v telefonickém rozhovoru, který by společnost musela předložit jako důkaz o vzniku smlouvy, pokud by se rozhodla vymáhat plnění soudní cestou. Např. pokud si spotřebitelka objednala pouze 1 holící strojek, nelze ji automaticky zavázat k dalšímu odběru. Mezi subjekty by muselo být sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.