Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#55008Předplatné společnosti Wireless Works

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2022, před 3 lety

Jiří Stehlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 13.1.2022 jsem obdržel ve vyúčtování za leden mého telefonu u O2 částku 396,- Kč za služby, které jsem si neobjednal a ani nikdy platbu nepotvrdil. Jen čtyřikrát se mi objevila SMS ve znění" Právě jste odsouhlasil platbu pro Wireless Works ve výši 99,0 CZK za předplatné. moje.O2platba.cz". Jelikož jsem nic neobjednával a o výše uvedené firmě ani nic nevím, kontaktoval jsem 7.1.t.r. operátora O2, kde mi okamžitě zablokovali platby třetím stranám a k mobilnímu tarifu aktivovali placenou službu O2 Security. A i přesto, že jsem si nic neobjednával a hlavně žádnou platbu jsem neodsouhlasil, tak O2 platbu uskutečnila.


Produkt

Wireless Works


Požadované řešení

Jelikož jsem žádnou platbu neodsouhlasil a požaduji tímto vrácení plateby v celkové výši 396,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 11:52, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 15:43, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.