Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
30.11. byla moje zasilka cislo: CY055454275US přebrána do přepravy, dnes je 13.1. a zásilku stále nemám. Jednalo se pouze o fotoknihy, objednala jsem si dalsi dve zasilky, rovnez nedoruceny :(((. Na ČP jsem několikrát volala, vzdy jsem cekala 30-40 minut ve fronte, pak jsem to vzdy vzdala. Jednou jsem vydrzela skoro 45 minut, nekdo to zvedl a sdelil mi, ze se zasilka clí a ze s tim tak ČP nemuze nic delat. Tak jsem volala na celní, zde nebylo vubec mozne se dovolat. Proto jsem psala 3 emaily, na ktere rovnez nikdo nereaguje. Jsem jiz opravdu vycerpana, od listopadu cekam na svoji zasilku (zasilky!), objednala jsem dalsi dve u kterych bohuzel nevim cisla zásilek, ty uz asi nikdy nedohledam. Problem je, ze vse byly darky - rodinné fotografie!
Dejte mi vedet vase vyjadreni. Dekuji. Dana Buresova
Cislo zasilky: CY055454275US popis viz vyse
Najit a dorucit moje zasilky - vse pouze fotky od jednoho dodavatele!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.