Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5502Opětovné nedoručování zásílek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2015, před 10 lety

Jana Kazdová

Znění stížnosti

Mrzí mne, že jsem celý den doma, čekám na balíček, který mi má být tentýž den doručen, ale najdu jen výzvu ve schránce. Doručovatelé se ani neobtěžují ověřit, zda jsem doma. Bohužel se mi to stává často.


Produkt

doporučený balíček, balík do ruky


Požadované řešení

žádám o nápravu zaměstnanců pošty, popřípadě jasné oznámení o tom, že balík nebude doručen. Jen lidem plýtváte čas a peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 09:46, před 10 lety

Podáním zásilky u služby Balík Do ruky vzniká podniku závazek dodat zásilku adresátovi případně jinému příjemci nejpozději následující pracovní den po dni podání. Tato lhůta se považuje za dodrženou i v případech, že podnik v této lhůtě učiní u adresáta neúspěšný pokus o dodání zásilky, vyzve adresáta k převzetí zásilky u příslušné pošty nebo zásilku v této lhůtě k převzetí u příslušné pošty připraví. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel skutečně nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, je možné kromě podání stížnosti přímo České poště podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly. Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

U služby doporučené zásilky podnik nedeklaruje datum dodání, ale i v tomto případě se primárně uplatní dodání adresátovi na uvedené adrese. Až v případě jeho nezastižení podnik zásilku uloží a informuje o tom adresáta zanecháním písemné výzvy.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.