Společnost


HAMIFRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55024Nedodání zboží z www.vladcemopu.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2022, před 3 lety

Martin Beck

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.12. jsem objednal zboží v hodnotě cca 569 kč, které jsem obratem zaplatil online. Zásilka mi do dnešního dne 14.1. 2022 nebyla dodána. Společnost jsem kontaktoval sám z vlastní iniciativy abych věděl co ze zásilkou je a to 29.12. kde mi bylo sděleno, že dopravce sdělil o porušení či zničení zásilky. další pokus o zjištění proběhl 10.1.2022 s tím, že mi přišel email , že objednávka byla vyřízena. Při včerejším kontaktu elektronicky email mi bylo řečeno, že zásilka je zadržená v centrální překladišti. Tentýž den jsem psal veřejně na sociální síti, kde mi bylo řečeno (napsáno) že objednávka je u přepravce. Balík mám jako balík na balíkovny. Pošta posílá avízo, že převzala balík do přepravy ale anio to se nestalo. Společnost jen mlží o tom co s mojí zásilkou je a nedokáže mi jednotně odpovědět kde mám svoje zboží, které jsem potřeboval již v prosinci. Prosím o pomoc co a jak mám v tomto případě dělat. dal jsem jim ultimátum do 19.1 abych dostal zboží, pokud se tak nestane chci odstoupit od smlouvy


Požadované řešení

Dodání zboží dle mnou navrhnuté lhůty a to do 19.1 pokud ne zak vrácení celé částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 12:53, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2022 16:37, před 3 lety

Dobrý den,

děkujeme za informace. Situace byla s panem Beckem vyřešena dle dohody. Za vzniklé komplikace jsme se několikrát omluvili a nabídli vrácení platby. Pan Beck trval na dodání zboží což proběhlo. Pan Beck si zboží vyzvedl na jím zvoleném výdejním místě české pošty. Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouváme.

Pěkný den přeji za Tým VládceMopu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2022 09:23, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:06, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2022 12:33, před 3 lety


Martin Beck

Společnost v žádné případě nedoporučuji. jednají nekorektně a lživě. Veškerou komunikaci mám v emailu uloženou, jelikož jsme s nimi jednal přes firemní email. Nabídka smíru žádná nebyla. Zboží jsme sice obdržel ale s politováním musím zase říct že lživě uvedli poškození dopravcem. Společnost uvedla přepravci špatnou adresu a tudíž se odeslala na úplně jinou adresu proto vzniklo zpoždění. O nabídce vrácení peněz nepadlo ani slovo jen mlžili a lhali co je s mojí zásilkou. Nikdo po mích hovorech nevěděl kde zásilka je. Tento případ je již vyřešen ale pro ostatní zákazníky by mělo být připomenuto, že firma nejedná korektně a rozporuje dobré mravy v rámci obchodního jendání

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 08:24, před 2 lety

S ohledem na poskytnutá vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.