Společnost


IMPAR SUBLIMACE a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#55026Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2022, před 3 lety

Dajjana Elischer

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si závěsy,jako vánoční dárek ,cca 8.11 2021 a rozbalení byly až 24.12 2021.vizualne v pořádku a až po pověšení jsme zjistili že je jeden závěs asi o 10 cm delší než druhý. Zavevesy jsem ihned reklamovala,ale reklamace mi byla zamitnuta,z důvodu že jsem je mela doma 47dnu od převzetí.
Další důvod pro zamítnutí byl ze jsem závěsy poškodila špatným zacházením,v dalším imejlu ze jsem závěsy pravde podobně špatne vyprala nebo spatne vysusila.Zavesy jsem v žádném případě neprala neboť jsem je hned zaslala na reklamaci.V případě zájmu mohu poslat konverzaci přes imejlmezi mnou a firmou fotodeky cz.


Požadované řešení

Žádám o výměnu zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 12:01, před 3 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2022 11:19, před 3 lety

Podnikatel nás prostřednictvím e-mailu informoval o tom, že z jeho strany došlo k vyřízení reklamace dodáním nového kusu zboží. Z tohoto důvodu je možné považovat spor za vyřešený s dosažením smíru.

Prosíme spotřebitele o potvrzení této informace a o případné uzavření stížnosti.

Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.2.2022 12:26, před 3 lety


Dajjana Elischer

Hodnocení:

Komentář: Děkuji d testu za kladné vyřízení
A co se týká fotodeky cz po této zkušenosti
Si již nikdy od nich nic neobědnam.