Společnost


iStyle CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55036Lhaní/lež

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2022, před 3 lety

Petr Dobry

Znění stížnosti

Dne 13.1.2022 jsem si byl nechat vyčistit MacBook, den po te jsem zjistil ze se me nejde přihlásit, volal jsem k vám na infolinku (14.1.2022) a zvedla to paní/slečna která ke řekla ze to hned předá servisu který me bude obratem volat je 17:38hod. Do této doby me nikdo nezavolal, jelikož to mám jako pracovní ntb a potřebuji pracovat cely víkend na tom a předpokládám ze se nikdo neozve tudíž z toho chci udělat následky, nemohu komunikovat s klienty a nemohu pracovat, doufám ze toto vyřešíte pozitivně. Toto se v budoucnu nemůže stát !!! Děkuji


Produkt

MacBook Air


Požadované řešení

Pokud nebudu moc pracovat budu toto řešit s firmou a s vašim vedením.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 12:43, před 3 lety

Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo (§ 2587 občanského zákoníku). Není-li dílo provedeno řádně nebo není-li opravovaná vada odstraněna, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla (opraváři, resp. společnosti) nároky z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku). V tomto případě jde o možnost požadovat opětovné a řádné provedení opravy (bezplatně), resp. možnost odstoupit od smlouvy (tedy požadovat vrácení peněžních prostředků zaplacených zhotoviteli díla).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 15:50, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.