Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer.
Chci podat vážnou stížnost na řidiče linky
BUS 330058 27 Český Krumlov- Křemže, zastávka Holubov rozcestí 1.0(u Artypy) čas odjezdu 22:46 dne 14.1.2022 (Bílá dodávka)
Stojim na zastávce a autobus( dodávka) ve 22:48 profrčel okolo mě ani nepřibrzdil. Ještě jsem na něj mával rozsvíceným telefonem a běžel za ním až k mostu a bez zájmu. Jak říkám, ani nepřibrzdil.
A nejhorší na tom všem je,že je toto poslední autobus abych stihnul nastoupit do posledniho autobusu ve Křemži domu (směr Nová Ves). Takže musím po 11 hodinách v práci, bez pořádného oblečení z Holubova až do Nové Vsi(11km) pěšky. Tak snad tento 2 a půl hodinový pochod neomarodim, nebo mě nic nesrazí, baterka v telefonu je na 5% a jiné osvětlení nemám a cestě je pouze po hlavní silnici.
Doufám, že tato stížnost bude náležitě projednána a že z toho budou pro řidiče vyvozeny patřičné důsledky a že budu o tomto zpětně informován.
A dále pak počítám s tím, že se toto již nestane.
S pozdravem
Lukáš Fedor
S případnými dotazy nme neváhejte kontaktovat.
(ne)Zastavení na označené autobusové zastávce na trase pravidelného linkového autobusu Č.Krumlov- Křemže č. BUS 3300 čas 22:46 dne 14.1.202258 27
Řidiče potrestat dle vašich vnitřních předpisů, vašeho pracovního řádu, nebo etického kodexu.
Děkuji.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.